عمومي
همه چيز از همه جا

خودرو بر در تهران

 

 

شركت خودرو بر در تهران پيشگامان رخش پارسيان با با سابقه اي طولاني و با دارا بودن كادر حرفه اي و مجرب در زمينه حمل و جابجايي انواع خودرو و خودرو بر در تهران و ساير استان ها فعاليت دارد. شركت پيشگامان رخش پارسيان، خودرو بر در تهران ، مفتخر است كه با تيم حرفه اي خود به خدمت رساني به هموطنان عزيز در تمام نقاط كشور با كيفيت و قيمت مناسب همت گمارده است.

 

 

 

خودرو بر تهران

شركت خودرو بر تهران پيشگامان رخش پارسيان تمام خدمات خود را براي اطمينان خاطر مشتريان خود به صورت قانوني و همراه با بيمه و بارنامه رسمي به انجام مي رساند. بيمه يكي از مسائل مهم براي شركت هاي خودرو بر در تهران مي باشد. بيمه مي تواند خسارات احتمالي ناشي از تصادف ، آتش سوزي ، وازگون شدن و ... را براي خودرو بر در تهران پوشش داده و جبران نمايد. بارنامه رسمي نيز به منظور درج اطلاعاتي از قبيل اطلاعات مالي ، اطلاعات راننده ، اطلاعات كاميون ، اطلاعات فرستنده و گيرنده و هزينه ها تنظيم مي گردد.

 

انواع خودرو بر در تهران

خودرو بر در تهران از نظر ظرفيت به دو نوع تقسيم بندي مي شود كه عبارتند از خودرو بر تكي و تريلي خودرو بر. خودرو بر تكي كوچك است و ظرفيت كمي دارد و مناسب براي حمل يك خودرو به صورت تكي بوده در حالي كه تريلي خودرو بر بزرگ تر از خودرو بر تكي مي باشد و ظرفيت آن نيز بيشتر و در نتيجه مناسب براي حمل چندين خودرو است. تريلي خودرو بر در تهران نيز خود به دو نوع 6 تايي و 8 تايي موجود مي باشد.

شركت خودرو بر تهران پيشگامان رخش پارسيان، با دارار بودن انواع خودرو بر ها خدمات خودرو بر در تهران را چه به صورت تكي و چه به صورت چندتايي در سريع ترين زمان ممكن به انجام خواهد رساند.

 

 

براي حمل خودروي خود با بهترين خودرو بر در تهران با ما تماس بگيريد.

 

۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 
 

خودروبر در تهران ، خودروبر تهران ، كفي خودرو بر در تهران ، كفي خودروبر در تهران ، كفي خودرو بر تهران ، كفي خودرو خودروبر تهران ، خودرو بر در غرب تهران ، خودروبر در غرب تهران ، خودرو بر غرب تهران ، خودروبر غرب تهران ، خودرو بر كفي در تهران ، خودرو بر كفي تهران ، خودروبر كفي در تهران ، خودروبر كفي در تهران

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۷:۵۷ ] [ حامد نظرزاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی