عمومي
همه چيز از همه جا

 

بيليارد در شيراز

 

ورزش بيليارد در شيراز ورزشي است كه به دليل جذابيت بالا طرفداران بسيار زيادي دارد. اين ورزش در يك فضاي سرپوشيده و روي ميزي مستطيل شكل كه با پارچه سبز پوشيده شده، انجام مي گيرد. در ورزش بيليارد در شيراز از يك ميله ي چوبي و تعدادي گوي كه حداقل 3 و حداكثر 15 عدد مي باشد، استفاده مي گردد. لازم به ذكر است كه به اين گوي ها توپ و يا شار نيز گفته مي شود.

بازي بيليارد در شيراز يك نوع بازي توپي است و تفاوت عمده آن با بازي هاي توپي ديگر استفاده از توپ هاي فراوان مي باشد. توپ هاي بيليارد داراي رنگ هاي مختاف بوده و از رزين ساخته مي شوند.

ميله چوبي بيليارد در شيراز بايد 1 متر و 47 سانتيمتر باشد كه از قسمت هاي مختلف شامل نوك، بدنه و دسته تشكيل مي گردد. نوك چوب بيليارد قسمتي است كه بخش كمي از آن سفيد رنگ است و طول آن 1 متر و 27 سانتيمتر مي باشد. بدنه ي آن در ميانه ي چوب قرار گرفته كه به صورت صاف و با پهناي كم است. دسته چوب بيليارد نيز پهن ترين قسمت آن بوده كه به شكل مخروط مي باشد.

ورزش بيليارد در شيراز خود به دو رشته پاكت بيليارد و اسنوكر تقسيم بندي مي گردد. روش بازي بيليارد به اين صورت است كه هر فرد بايد توسط ميله ي چوبي توپ ها را به داخل حفره ها انداخته ها و امتياز كسب كند.

 

بيليارد يكه سازان

 

ميز بيليارد در شيراز

ميز بيليارد در شيراز انواع مختلفي از نظر شكل ظاهري دارد و مي توان آن را به سليقه مشتري طراحي و توليد نمود. معمولا رنگ و ابعاد در همه انواع ميز بيليارد در شيراز يكسان است. عرض ميز بيليارد در شيراز حدودا 137 سانتي متر و طول آن نيز 274 سانتي متر مي باشد كه يك پارچه مخملي سبز رنگ از جنس پلي استر و پشم روي آن را پوشانده است. ميز بيليارد داراي 6 كيسه نيز مي باشد كه 4 تاي آن در گوشه ها و 2 تاي ديگر در طرفين ميز بيليارد قرار گرفته اند.

دليل اين كه ميز بيليارد به رنگ سبز مي باشد، اين است كه در گذشته اين بازي روي چمن انجام مي شد. اما اجباري براي استفاده از اين رنگ در ميز بيليارد در شيراز نيست و شما مي توانيد ميز بيليارد خود را به هر رنگي كه مي پسنديد، سفارش دهيد.

 

خريد بيليارد در شيراز

شركت يكه سازان ارائه دهنده انواع لوازم ورزشي از جمله بيليارد در شيراز با بهترين كيفيت و در سريع ترين زمان مي باشد. بنابراين شما عزيزان مي توانيد سفارش خريد بيليارد در شيراز را در يكه سازان با تماس با ما به ثبت برسانيد. لازم به ذكر است كه ميز بيليارد در شيراز طبق سليقه و نظر شما طراحي و توليد مي گردد.

 

فروش بيليارد در شيراز

فروش بيليارد در شيراز توسط شركت يكه سازان توليد كننده انواع ميز بيليارد انجام شده و شما عزيزان در هر نقطه از كشور عزيزمان مي توانيد به ثبت سفارش خود بپردازيد. براي اطلاعات بيشتر در رابطه با فروش ميز بيليارد در شيراز با ما در تماس باشيد.

 

قيمت بيليارد در شيراز

قيمت ميز بيليارد در شيراز با توجه به عوامل مختلفي نظير جنس تعيين مي گردد. براي اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان در رابطه با قيمت ميز بيليارد با شماره 09024030211  تماس حاصل نماييد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۹:۰۹ ] [ حامد نظرزاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی