عمومي
همه چيز از همه جا

اير هاكي در شيراز

 

 

اير هاكي در شيراز نيز بازي ديگري است كه روي ميز انجام شده و توسط دو تا چهار نفر مي تواند انجام شود. به اين بازي هاكي روي ميز نيز گفته مي شود كه از ورزش هاكي روي يخ الهام گرفته شده است. در بازي اير هاكي در شيراز دو شكاف در دو طرف ميز قرار گرفته و براي بازي از دو ابزار جهت ضربه زدن و يك گوي استفاده مي شود.

روش بازي اير هاكي به اين صورت است كه بازيكنان بايد توسط ابزار مخصوص اين بازي كه راكت ناميده مي شود، به گوي ضربه بزنند و آن را وارد دروازه حريف كه همان شكاف ها هستند نموده و امتياز بگيرند.

 

اير هاكي يكه سازان

 

ميز اير هاكي در شيراز

جنس ميز اير هاكي در شيراز معمولا از جنس MDF در قسمت بدنه و اسكلت آن از جنس فلز آهن مي باشد و رنگ آن نيز با طبق سليه هر شخص مي تواند متفاوت باشد. طراحي ميز اير هاكي در شيراز به گونه اي انجام مي شود كه توپ به راحتي روي ميز حركت داده شده و اصطكاك به حداقل برسد. اين امر توسط ساخت صفحه ساف و صيقلي براي ميز اير هاكي در شيراز و همچنين ايجاد سوراخ هايي روي ميز كه باد را خارج مي كنند، ممكن مي گردد.

 

خريد اير هاكي در شيراز

اخيرا بازي اير هاكي طرفداران زيادي پيدا كرده است و شاهد موارد زيادي از خريد اير هاكي در شيراز بوده ايم. يكه سازان، توليد كننده انواع لوازم بازي و ورزشي مانند اير هاكي در شيراز مي باشد. چنانچه هر گونه سوال يا مشاوره در رابطه با خريد اير هاكي در شيراز داريد، با ما تماس بگيريد تا از راهنمايي و مشاوره ما برخوردار شويد.

 

فروش اير هاكي در شيراز

يكه سازان در شيراز به ارائه خدمات توليد و فروش انواع اير هاكي در شيراز طبق سليقه مشتري مي پردازد. بنابراين براي اطلاعات بيشتر در رابطه با توليد و فروش ايرهاكي در شيراز طبق نظر و سليقه خودتان با ما تماس حاصل نماييد.

 

قيمت اير هاكي در شيراز

مي دانيم كه سوال بسياري از شما عزيزان در رابطه با قيمت اير هاكي در شيراز مي باشد. شركت يكه سازان ارائه دهنده انواع لوازم ورزشي از جمله فوتبال دستي يكه سازان با بهترين كيفيت، قيمت مناسب و در سريع ترين زمان مي باشد. جهت اطلاع از قيمت ايرهاكي در شيراز با ما در تماس باشيد تا با توجه به ويژگي هاي مورد نظر شما مانند ابعاد، برآورد قيمت نماييم. براي اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان در رابطه با قيمت اير هاكي در شيراز با شماره 09024030211 در تماس باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۰:۰۴ ] [ حامد نظرزاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی