عمومي
همه چيز از همه جا

وكيل خوب در شيراز

 

بدون شك همه ما در زندگي خود حداقل يك بار دچار مسائل و دعاوي حقوقي شده ايم كه به دليل عدم مشورت با وكيل پايه يك دادگستري در شيراز مشكلات زيادي نيز به دنبال داشته است. مواردي از جمله اختلافات خانوادگي، تصادف، طلاق، فحاشي، تهديد و ... كه شايد ساده به نظر برسند اما واقعيت اين است كه مسائل و قوانين حقوقي به هيچ عنوان ساده نيست و نياز به مشاوره حقوقي از بهترين وكيل شيراز دارد.

مشاوره حقوقي با وكيل مجرب در شيراز مي تواند از بروز بسياري از مشكلات و آثار زيانبار پيشگيري كرده و علاوه بر آن در هزينه و زمان شما نيز صرفه جويي كند. بنابراين در برخورد با هرگونه مسائل حقوقي، مشورت با مجرب ترين وكيل شيراز را فراموش نكنيد.

يك وكيل خوب در شيراز وكيلي است كه بتواند سريع ترين و كم هزينه ترين راه را براي موكلش بيابد.

 

قتل هاي ناموسي

 

 

قتل هاي ناموسي يكي از جنايت هايي است كه امروزه بسيار به چشم مي خورد. قتل ناموسي به معني به قتل رسيدن فرد توسط يكي از اعضاي خانواده مقتول مي باشد. اين جنايت بيشتر متوجه زنان و دختران است كه پدر، برادر و يا همسر آنان به اين جنايت دست مي زنند. از عمده دلايل قتل هاي ناموسي مي توان به حفظ آبرو و پاك كردن لكه ننگ اشاره كرد كه اين تفكر ريشه در عوامل بسيار زيادي از جمله تعصبات قومي قبيله اي دارد.

 

قتل هاي ناموسي

 

متاسفانه در قانون ايران، قوانيني كه افراد را از اين جنايات منع كند وجود نداشته و جاي خالي چنين قانوني به شدت در قوانين حقوقي ايران حس مي شود. اما با اين حال مي توان قاتل را به اشد مجازات محكوم كرد. به اين منظور با مجرب ترين وكيل شيراز در ارتباط باشيد.

 

مجازات قتل هاي ناموسي

همان طو كه مي دانيد مجازات قتل، قصاص است. اما در مورد قتل هاي ناموسي در صورتي كه قتل طبق شرايط زير اتفاق افتاده باشد، قصاص اجرا نخواهد شد:

قاتل، پدر يا اجداد پدري مقتول باشد.

قاتل همسر باشد و به دليل جرم زناي مقتول وي را به قتل رسانده باشد.

در صورتي كه دو شرط بالا در رابطه با قتل هاي ناموسي برقرار باشد، معاف از قصاص است و حبس و ديه جايگزين قصاص خواهد شد. متاسفانه بسياري از افراد با علم به اين كه قتل هاي ناموسي قصاص ندارد، عمدا دست به اين جنايت مي زنند و رفته رفته تعداد اين جنايت ها رو به افزايش است. اميد است كه قانون قتل هاي ناموسي در ايران مورد بازبيني و اصلاح قرار گيرد تا از وقوع اين جنايات در آينده جلوگيري گردد.

 

ريشه قتل هاي ناموسي

قتل هاي ناموسي را مي توان متاثر از عوامل بسيار زيادي دانست كه همه ريشه در فرهنگ هر جامعه اي دارد و در بسياري از موارد اين جنايت، قاتل از عمل خود احساس ندامت و پشيماني ندارد و حتي توسط افراد زيادي مورد تشويق قرار گرفته و عمل وي حماسي تلقي مي شود.

ريشه قتل هاي ناموسي را مي توان در تعصبات قومي قبيله اي، فرهنگي، روانشناختي، اجتماعي و بدبيني افراد دانست. اين جنايات معمولا به صورت اتفاقي و هيجاني اتفاق مي افتد و موجب به قتل رساندن عضوي از خانواده مي شود.

به اميد جهاني عاري از هر گونه خشم و جنايت، پرونده هاي حقوقي خود را به وكيل در شيراز بسپاريد.

 

 

 

جهت اخذ مشاوره حقوقي در شيراز از وكيل شيراز با شماره 09356364445 تماس حاصل نماييد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۴:۳۷ ] [ حامد نظرزاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی